Welcome

animasi-bergerak-selamat-datang-0291

Sunday 10 January 2016

paradigma

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,


Lama sudah saya tidak mengemaskini blog ini dan Ucapan Selamat Tahun Baru saya tujukan kepada semua pembaca yang budiman sekalian. Hari ini sementara menunggu anak-anak didik kumpulan Echo, saya sempat menaip sedikit untuk tatapan anda semua.  Saya suka untuk mengingatkan kepada para pelajar baru IKTBN Alor Gajah yang ketahuilah bahawa setiap perkara yang anda ingin lakukan perlulah dimulakan dengan lafaz Bismillah hirrahmannirrahim dan juga beserta niat yang betul.  In shaa Allah, semua perkara akan dipermudahkan.

Malam ini akan bermula malam persembahan dari anda semua dan untuk anak-anak didik kumpulan Echo, berlatihlah dengan bersungguh-sungguh.  Practice make perfect.

Saya akan update kisah mereka di blog ini kemudian setelah tamat minggu orientasi pelajar baru IKTBN Alor Gajah.  

Wassalam.

No comments:

Post a Comment